aj, aj, aj, ont, ont, ont...

Min svärfar brukar säga "aj, aj, aj, ont, ont, ont" när han har värk någonstans... Idag är det min tur.

Vi var på Englas kalas igår, 9 år är hon nu, stora tjejen. Iaf, eftersom vi skulle åka bil dit, och sammanlagt gå typ 25 meter tyckte jag att jag kunde lyxa mig med högklackat. Sagt och gjort, skitsnyggt blev det, ända tills vi skulle hem och insåg att vi var tvungen att handla... på maxi... i högklackat.... som gjorde ont....

Det slutade med att jag köpte ett par skor på Maxi, för den offantliga summan av 49 pickadollor (bild finns längst ner i inlägget). Glad i hågen tog jag på mig tygskorna i morse, och såg framemot en skön dag i mjuka skor. Såååå fel jag hade...

Skotillverkaren har lagt en söm precis på hälen, vilket resulterade i smärta, blåsor, och sedan blodutgjutelse... ONT, ont, ont!!!  Glöm för all del inte att jag fortfarande har blåsor kvar sen igår...

Summa summarum:
Två skavsårsplåster och 7 plåster trängs nu på mina inte alltför stora fötter...

49kronors klippet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0