decisions, decisions...

Jag älskar att planera bröllop... älskar!

Det finns ett par nackdelar: att välja bort saker och ting, och att tänka på budgeten. Allt annat är skoj. Jag menar det. På riktigt.

Iaf. Största valet jag grubblar på nu är klänningar. Stora klänningar, små klänningar, enkla klänningar, överdådiga klänningar, långa klänningar, korta klänningar, raka klänningar, draperade klänningar, puffiga klänningar... Nej, inte puffiga, men det mesta annat.

Det här är tre av mina favoriter:

trio

...och det här är pers:
perss

Det krävs inte den skarpaste kniven i lådan för att inse att det här kan bli spännande... O_o


Och för er som nu inte känner oss: Nej, vi kommer inte ha ett världskrig om detta, vi pratar om saker och ting serni. Och ja, till syvende och sist bestämmer jag, sådeså.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag håller på dig Sara! Pers favorit var ingen hit. Klänningen till höger röstar jag på!Go Sara!

2010-02-03 @ 22:38:12
Postat av: linda

Haha, skönt att inga världskrig kommer startas, det känns tryggt i alla fall! JAG håller dock med Per, bilden jag fick se för länge sen på den silvriga klänningen var en riktig hit! Jag röstar på PERS! :)

2010-02-04 @ 10:46:10
URL: http://nikon.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0