constructive eating

truck
vrooooommmm, vroooooom, bipbipbip...

Jag är inne i en period när jag söker inspiration, till lite av varje faktiskt. Oftast hittar jag massa fina dukningar, tusen miljarder fina inredningssaker (som jag vill ha men inte har råd med eller prioriterar) eller pysseltips. Idag trippade jag över något högst oväntat, dessa underbart söta barn-bestick från spoonsisters.

Jag kan tänka mig att Lukas hade ÄLSKAT dessa, kanske han till och med ätit sina grönsaker... Som förälder måste man låta sig fantisera om något som ett rent golv, även efter middagen. I verkligheten hade dessa bestick förmodligen inneburit ännu mer kladd, lek och tjaffs vid bordet...

Men vet ni vad, det kvittar... Jag gillar dom ändå!

Kommentarer
Postat av: Susan

Dom besticken är fräcka tycker jag=)

2009-07-11 @ 08:39:35
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo men inte kul att diska.... :-)

Hur mår mormors sockergryn

2009-07-27 @ 00:04:51
Postat av: Diz

haha, jo, de lär inte hitta hem till vår besticklåda, men det är en skoj idé :D

2009-07-27 @ 10:37:32
URL: http://dizaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0